Maceranın adı #blogfırtınası (veya Hadi Artık Dön Şu Bloguna)

IMG_2677

Bir varmış, bir yokmuş…

Bir zamanlar bir yerlerde “yazmayı çok istiyorum, üretmeyi çok istiyorum ama kolum kanadım kırık. bir de okumazlarsa, okunmazsam, ya sevmezlerse, ya beceremezsem ya bıdı bıdı ya fıtı fıtı” diye kendini yiyip bitiren bir kadın varmış. Yazacak, anlatacak çok şeyi olup da anlatamayan. Şu an bu satırları da yazan, yazarken bile çekinen bendeniz…

İşte tam bu anlardan birinde uzun zamandır sözcüklere dökülecek çok şey varken bir türlü yazamayan, bir yerlerden bir şeyler bekleyen ben 1 Aralık 2013 Pazar sabahı bir yazı gördüm… Görür görmez şimşekler çaktı kafamda, evet dedim geri dönmek için müthiş bir sebep müthiş bir motivasyon.

Belki de her gün bir şeyler yazacak olmanın verdiği heyecana duyulan ihtiyaçtı bu. Hayatın tekdüze sokaklarında dolanırken koşarak kucaklamak istediğin “yooo hala değişebilirsin” diyen güneş ışığı… Ne derseniz diyin ben Sevgili Tinca‘ya teşekkür edeceğim. Beni bu heyecanla karşılaştırdığı için.

Haydi bakalım, rastgele 🙂

P.S: Konuyla ilgili tüm detaylar http://tamamenatiyorum.com adresinden öğrenilebilir.

Leave a Reply

